The Diary Of S.L.A.Y.D

JOBB, MINT A GYURCSÁNY-BLOG!!!!!!!!

Már csak 1 nap!!

Time - O - Meter

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

09.24, Szerda - 09.25, Csürörtök

2008.09.25. 15:09 | slayd | Szólj hozzá!

Az utóbbi 2 napom… szal szar volt…

Tegnap (szerdán) kelés 7kor, suliba, majd tanítás… Törivel kezdtünk (róma bukása a’la Fuchs), majd biosz (evolució és bacik a MESTERREL). Utána tesi (Soós azért írt be az ellenőrzőmbe, mert beleömlött vmi a tornazsákomba, és ezért a tesicuccomat még1x ki kell mostni, ezért nem tuttam tesizni… a szemét KÖCSÖG!!!), majd német (szódoga, majd gyakorlás), utána a RETTEGETT KÉMIADOGA (jó szar is lett, a felét sem tudtam). Végül magyar (felelés majd evangéliumok), utána meg kaja és haza. Itthon gépen sorozatokat néztem (Hősök 3. évad, majd Numb3rs 4. évad), utána meg mentem aludni… Ez a nap inkább csak unalmas volt, mint szar…

Ma reggel 6kor kelés, reggeli, majd a busz pont elment az orrom elött, úgyhogy várhattam… Majd beértem, és kezdődött is a nap… Fizikával kezdtünk (nem volt felelés, csak tanulás), majd nyelvtan (csak tanulás szintén), utána tesi (10kör bent a tesiteremben, majd játék). Német (dogaosztás, ami 4es lett, majd tanulás/gyakorás), utána matekdoga (3/6 feladat megvan, szal 3mas lecc valszleg), föci(föcidoga a MESTERREL, nem volt túl nehéz, éghajlati övezetesség, de a felét elbasztam, szal lehet h 3mas lecc), végül Spanyol (kuuurvaa unalmas volt, amugy tanulás). Majd haza. Itthon (mivel holnapra nemigen kell tanulni) gépetem, meg dumálgattam MSN-en, majd húúúúztam aludni….

Ennyi volt kb…

Na Yo8


 

A bejegyzés trackback címe:

https://slayd.blog.hu/api/trackback/id/tr89681182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása