The Diary Of S.L.A.Y.D

JOBB, MINT A GYURCSÁNY-BLOG!!!!!!!!

Már csak 1 nap!!

Time - O - Meter

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

10.31, Péntek - 11.02, Vasárnap

2008.11.02. 19:25 | slayd | Szólj hozzá!

Hát eljött ez a nap is... a szünet utolsó napja... Végre... Na de most lássuk, hogy mi is történt az uccsó 3 napban...

Pénteken K0pasz ment haza... de még tartoztam neki 1 DVD-vel, szal reggel 10kor keltem, és már rohantam is át hozzájuk, mielött még elindultak volna... Pont időben értem oda, 5perc mulva már nem lettek volna ott... Utána mentem haza, kaja, majd gondoltam d.u.-ra kéne vmi program... de nem volt hozzá kedvem h megkérdezzem a többieket (meg amugy is valszleg nem értek volna rá...). Ugyhogy itthon maradtam, és estig Showder Klubot néztem... majd feküdtem 11kor, kb ennyi történt... Nem valami sok, de a semminél még ígyis több...

Tegnap(szombaton) felkeltem 10kor, kajáltam majd anyukám gépét megszereltem.... Visszajöttek az adatai:D:D (Végre... PCHouse I.D. ismét győzedelmeskedett:D:D). Ezzel elvoltam egész d.e., utána kaja (tökfőzelék), utána meg öcsémnek olvasgattam angol leírásokat, utána sétáltam 1et öcsémmel a haverja házáig (Törpe enyhén csalódott volt, mert a haverja elutazott...). Hazajöttünk, utána meg estig ment a gépezés (töltögetés, filmnézés, LinuxServer tanulás, stb...). Öcsém még d.u. elment haverjához, aztán este kiderült, h nem is ott volt, csak kamuzott 2 napig... A kis GECI! Megvártam amig hazaér este, anyum jól leordította a fejét... Közben zenéket rendszereztem iTunesban... egész fain... Utána meg alvás...

Ma reggel 9kor keltem, anyum sütött kalácsot, aztán kajáltunk... Utána Töpivel néztek a Dr.Csontotm, énmeg zenétrendezgettem, meg PTCztem... Utána kaja (Bakonyi... hmmm;)), majd 3ig Irigy-Hónaljmirigy filmeket néztem, utána meg elkezdtem írni 1 Excelbe a spanyol-szavakat, amiket holnapra meg kell tanulni... Ez tartott(kisebb megszakításokkal) 6ig:D:D, utána dumálgattam nagyimékkal, majd fürdés, és most fogok nekiállni spanyolt-tanulni (olyan 120 szó kb, szal 1-1,5óra lecc mire bevágom, amiket még nem took belőle). Utána meg alvás következik...

Holnap már suli...

Yo8
 

A bejegyzés trackback címe:

https://slayd.blog.hu/api/trackback/id/tr99746084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása