The Diary Of S.L.A.Y.D

JOBB, MINT A GYURCSÁNY-BLOG!!!!!!!!

Már csak 1 nap!!

Time - O - Meter

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

11.14, Péntek - 11.17, Hétfő

2008.11.17. 20:37 | slayd | Szólj hozzá!

Megint 4 napos lesz ez a bejegyzés… degáz… namind1 lássuk csak…

Pénteken…nos… nem tudok jó szót… legyen átlagos nap..
Kelés 7kor, kaja, suli. Bent beszélgettünk Norbiékkal, majd kezdtünk is. Ének volt az 1.(a BÁLNA megint Stand-Up Comedyzett egy kicsit, szal jót lehetett röhögni RAJTA), utána rajz (unalmas, semmi xtra, csak rajzoltam(tunk)) . Kövi biosz volt(a MESTER megint egész órán feleltetett, de szerencsére nem engem…. viszont egyre több az 1es bioszból…), majd fizika (Csiu néni feleltetett, tanultunk, kövi órán doga…), végül föci(sajna mindenki fáradt volt, énis szal unalmas volt, amugy Nagy-Britannia gazdasága a téma továbbra is…). Utána kaja, majd bent maradtam 7ig Rendszergazda szakkörön, meg a Teaház után elpakolni(ez volt az „izgalom”). Hazaértem 7re, majd feküdtem 10kor(addig gépeztem).

Hétvége…

Szombaton 10kor keltem, majd egéstz nap filmet néztem, és php-t tanultam… szal ez volt, az ebéd meg liba krumlival meg párolt káposztával.
Vasárnap délelött ismét php-t tanultam, meg jáccottam (Mass Effect 4TW), délután meg Tomival mentünk dumálni.
Kb ennyi volt a 7vége… Nem érdemel több szót…

Ma (hétfőn) szintén nagyon „izgalmas” napom volt…
Kelés 6kor, kaja (anya sütött kalácsot még tegnap, szal azt ettem), utána indulás.(Kezdenek hűvösek lenni a reggelek… de még nem gázos…). Tanítás elött dumáltunk Laciékkal(fizika megbeszélést tartottunk, kövi órában doga volt). Majd kezdtünk. 1.óra Fizika volt(doga, jól jött az ismétlés, olyan 80-90%os lett, ami naon fain…). Utána német(érettségi feladatok, és a levelet meg elfelejtettem a 7végén, amit írni kellett volna, a feledékeny kurva faszomat már…), majd spanyol(szó-gyakorlás, majd „játék”, jövő 7re fullos B2 leckét megkell csinálni otthon… kénytelen leszek:(). Kövi matek volt (ami egy remek alkalom, hogy php-t tanuljak, miközben a hülye ofő magyaráz meg ordibál… odajött h „inkább figyelni kéne, mert amit ő mond, az fontosabb”, szal mondtam neki, h „sztem nekem EZ a fontosabb, K0CKA létemre…”), utána kémia(salétromsavból felelt a Patkó, utána egyenletmegoldás...), majd töri (ismétlés, mert kövi órán doga kora-középkorból, szal arra majd rendesen kell tanulni). Végül magyar volt(felelés középkori irodalomból, meg ómagyar sirató énekből (h az mekkora egy FOS!!!faszom... na mind1), amugy UNALOM és semmi xtra). Utána haza, majd Mass Effect 1000el (imááádooomm azt a játékot!!!).Most fél9van, és fexem….

Yo8
 

A bejegyzés trackback címe:

https://slayd.blog.hu/api/trackback/id/tr80774345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása