The Diary Of S.L.A.Y.D

JOBB, MINT A GYURCSÁNY-BLOG!!!!!!!!

Már csak 1 nap!!

Time - O - Meter

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

10.01, Szerda

2008.10.01. 19:58 | slayd | Szólj hozzá!


A mai napom… nos nem took jó jellemzést… inkább mesélek:D… Lássuk…

Reggel kelés 6kor, csináltam magamnak kaját, majd irány a suli (letöltés megy, és minden oké, szal egész nap ment a torrent). Bent a Laciékkal beszélgettünk (Tomi eltávozott… egy hétre Egyiptomba a MÁZLISTA), majd jött ofő, aki Faktokat ajáénlot, mag kérdezgetett. Majd kezdődött a REÁLIS tanítás. Első óra TÖRIDOGA volt (remélem jól sikerült, mert mindent megcsináltam, csak nem biztos, h jól), majd biosz (a termünkben a MESTERREL, jó volt, bár kissé uncsi, de az nem baj…:D:D, amúgy egysejtűek volt a téma), utána meg tesi(Cooper-előfutás, holnap lecc az igazi futás). Kövi német volt (dogaosztás, 4es lett, majd feladatmegoldás), utána meg kémia (felelés, majd feladatmegoldás, közben Windows Server 2003 hálozat terveket készítettem), végül magyar (biblia, Jézus halála, stb.). Utána kaja majd haza. Itthon be voltam parázva de nagyon, mert nincs meg a lapja a könyvemnek, amiből tanulni kell holnapra. De HÁLA DANINAK (1000 HÁLA), ez is megoldódott (BESCANNELTE NEKEM:D:D). Utána (a SEGÍTSÉG után) gépeztem, és nagyimmal dumáltam vagy 1,5 órát lent nála. Most 8 óra, és most fogok elkezdeni tanulni. Utána meg fexem… Ja és még megjegyzem, h a letöltögetés lehet h jó biznisz lecc, csak el kell hinteni a HÍRT, h BÁRMIT leszedek…:D:D:D

Na DE MOST MEGYEK TANULNI SPANYOLT!!!

Yo8

A bejegyzés trackback címe:

https://slayd.blog.hu/api/trackback/id/tr91691373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása