The Diary Of S.L.A.Y.D

JOBB, MINT A GYURCSÁNY-BLOG!!!!!!!!

Már csak 1 nap!!

Time - O - Meter

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

10.05, Vasárnap - 10.07, Kedd

2008.10.07. 21:14 | slayd | Szólj hozzá!

Ismét 3nap, isét 3 sztori… lássuk csak…

A szombati reményeim nem jöttek be, mert a vasárnapom is kurva unalmas volt, azon kívül h fél órát tanultam, egész nap olvastam és gépeztem… nem érdemes erre a 7végére (vasárnapra) több szót fecsérelni…

Hétfőn (tegnap) kelés 6kor, kaja, majd irány a suli. Beértem 7re, majd laciékkal dumáltam órakezdés elöt, utána pedig kezdtünk. Első óra fizika volz(nem írtuk meg a javítódogát, majd csütörtökön, helyette körmozgás volt a téma), majd német(gyakorlás, kedden doga, semmi xtra) utána spanyol (nagydoga, egéész órás, szerintem jól sikerült, semmit nem hagytam ki szal csak hibáim lehetnek, hiányom nem). Majd matek következett (unalom a köbön, megrohadok a padban, és unom magam, nagyrészt rajzolgatok, a téma amugy geometria), utána kémia (felelés, majd leckeellenőrzés, és sósav tulajdonságainak megbeszélése, szintén unalmas volt), végül töri(Aradi vértanuk megemlékezés majd kora középkor) és magyar(unalmas, biblia még mindig, semmi xtra). Tanítás után Borárosra mentem, beszélgettem meg kajáltam A.N.el, majd haza. Itthon tanultam, utána gépeztem, majd feküdtem, semmi xtra.


Ma (kedden) átlagos nap volt… kelés 6kor, suliba menés, kis dumálgatás tanítás elött(vettem 1 kis kaját, és megettem). Majd kezdődtek az órák. Infoval kezdtünk(1-2.óra, szövegszerkesztés, én videókártya teszteket nézegettem. Majd spanyol(6os lecke megbeszélés, új szavak üzletekkel és árukkal kapcs., de amugy semmi xtra), majd német (doga, majd gyakorlás, óra végén Ropibá jót üvöltözött, h hogy lehetünk olyan hülyék, h még az alapokat sem bírjuk megtanulni). Utána matek (unalooooommm!!!), majd tesi(3kör majd játékos.röhögés Jaksáékkel:D:D), végül irodalom (szintén unalmas, de nagyon…). Utána pedig kezdődött az 1. IT Academy, ahhol egyenlőre elkezdtünk szervert építeni… Sok röhögés és baromkodás közben:D:D. Ennek 5kor vége lett, majd haza, tanulás, és utána gépeztem mostanáig, és most 8 óra, fexem is… Na Yo8
 

A bejegyzés trackback címe:

https://slayd.blog.hu/api/trackback/id/tr66701916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása