The Diary Of S.L.A.Y.D

JOBB, MINT A GYURCSÁNY-BLOG!!!!!!!!

Már csak 1 nap!!

Time - O - Meter

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

11.13, Csütörtök

2008.11.13. 21:45 | slayd | Szólj hozzá!

Ismét 2 nap… Mi is történt… megvan…

Tegnap (szerdán) elég átlagos nap volt...
Kelés 7kor (Ofő óra volt, szal nem kellett bemenni 1.re…), kaja, utána irány be… Bent dumáltunk még a többiekkel a folyósón (elötte ettem egy hambit a BadyHami-ból), majd kezdtünk. Töri volt az 1.(kora-középkor és iszlám-kereszténység befejezése, kövi órán összefoglalás, csütörtökön doga), majd biosz (dogaírás egész órán, Norbival közösen megcsináltuk úőgy, h 18/20 kérdésre válaszoltunk), utána tesi (bent voltunk, talajtornáztunk, jószar volt…). Kövi német volt (továbbra is érettségi-előkészület), majd kémia (salétromsav továbbra is…), végül magyar (unalmas középkori irodalom + ómagyar imák-versek… baszod a magyar most is elég szar nyelv, de régen… B0rzalmas…). Utána várakozás félig(biztonság…), majd haza. Itthon tanultam, utána gépeztem meg olvastam WinServer 2003 könyvet, közben meg elaludtam.
Ma kicsit érdekesebb napom volt…

Kelés 6kor, kaja, suli… ezeddig ok… Suliban felhívtam A.N.-t, és megkérdeztem, h tudunk e találkozni holnap. Aszonta nem, de ma tudnénk viszont nekem nem volt alibim, szal hagytam. Dumálgattunk a Norbiékkal, majd kezdtünk… Fizika volt az 1.(felelés, majd tanulés erőkről), utána magyar(nyelvtan, szófajok, halálos unalom…) majd tesi (súlylökés-osztályzás, amiből pont kicsúsztunk a Lacival, szal jövő 7re maradt…). Utána német(érettségi feladatok, de már nehezebbek…), majd matek(unalom+olvasás, szal viszonylag elvishelhetőbb mint amikor nincs nálam semmi olvasni-való), végül föci (gazdaság, Anglia), és spanyol(doga, sajna nem sikerült olyan jól, de remélem a 3masom azért meglecc rá, mert 11/15re csak megadja… utána meg szavakat írtunk (tejtermékek-zöldségek, stb.). Utána (mivel addigra szereztem alibit) A.N.el találkoztam a Borároson, kis kaja-duma, utána haza… Itthon pedig gépeztem, és most fél 10 szal fexem…

Nos ennyi volt ez a 2nap…

Yo8
 

A bejegyzés trackback címe:

https://slayd.blog.hu/api/trackback/id/tr20771059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása