The Diary Of S.L.A.Y.D

JOBB, MINT A GYURCSÁNY-BLOG!!!!!!!!

Már csak 1 nap!!

Time - O - Meter

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

09.29, Hétfő - 09.30, Kedd

2008.09.30. 22:01 | slayd | Szólj hozzá!

Ma és tegnap elég átlagos napom volt…

Tegnap(hétfőn) kelés 6kor, reggeli, húúzás a suliba, majd kezdtünk is tanulni. Fizika volt az 1.(dogát írtam, és sztem 5ös lecc, szal jó volt, meg filmet is néztünk), utána német volt (Ropibával gyakorlás) majd spanyol (a tanárnővel gyakoroltuk a kérdéseket a szabadidővel kapcs., majd feladatok), utána meg matek jött ( 3MAS LETT A DOGÁÁÁM!!! KURVA JÓÓ!!!:D:D), utána kémia (szintén dogaosztás, ez 1es lett, majd bázisokról beszéltünk), utána töri(kövi órán doga, arra foglaltunk öcce), végül magyar (biblia felelés, majd jézus…). Majd kaja, és utána megbeszélés az IT Akadémiáról a Holczerrel, majd haza. Itthon (5re értem haza) tanultam, majd gépeztem meg olvastam 8ig. És feküdtem is le… Szal ennyi volt tegnap

Ma(kedden) meg szintén kissé unalmas napom volt Reggel kelés 6kor, anya csinált kaját, majd suliba menés. Kis duma tanítás elött Laciékkal, majd kezdtünk 2 Infoval(gyakorlás, közben Takacsa kiadta a munkát azoknakl, akiknek már megvan az ecdl-je, az én projektem hálózatépítés). Majd spanyol 3.órában (rövid felelés +/-ra, majd feladatok). Utána német (szódoga, remélem nem kúrtam el nagyon, madj feladatok, gyakorlás…). Tána matek (olvastam….;)), utána tesi (újjabb beírás a’la KÖCSÖG SALTY(SOÓS), HOGY BASZNÁ MEG AZ ANYJÁT A RAVATALON), végül magyar (semmi xtra, biblia meg jéézuus). Utána kaja, majd hazafele dumálgattam Szebiékkel. Otthon, mivel már kurvára utnam h mindig leold a net, ezért csináltam 1 frissítést a routeren, és meggyógyult, majd szereltem a hálózatunkat kb 6 ig. Utána filmet néztem, meg fürödtem, és most 10 óra van, fexem… Ennyi volt a ma:D:D Na Yo8
 

A bejegyzés trackback címe:

https://slayd.blog.hu/api/trackback/id/tr45689828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása