The Diary Of S.L.A.Y.D

JOBB, MINT A GYURCSÁNY-BLOG!!!!!!!!

Már csak 1 nap!!

Time - O - Meter

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

11.03, Hétfő - 11.05, Szerda

2008.11.05. 20:48 | slayd | Szólj hozzá!

Na hallod végre 3 normális nap, ahol történik is valami.. Lássuk mi is történt...

Hétfőn fura volt megint 6kor kelni 1 7nyi 9ig szunya után. Na mind1 kelés, kaja, indulás suliba... Még órák elött dumáltunk Norbiékkal, utána kezdtünk. Fizika volt az 1.óra (jó volt, dinamika továbbra is... Csiu néni ma is mondta pár embernek, h megveri :D:D), utána német volt (gyakorlás, holnap doga), majd spanyol(nem volt tanárnő, de bejött a HIPPI... hubazmeg... inkább nem mondok rá semmit...de mégis: szánalmas). Majd matek jött (majdnem elaludtam ismét, de legalább 1es lett a dogám:D:D), utána kémia (gyakorlás-ismétlés, kövi órán doga savakból-lugokból stb.).Uccsó elötti töri volt (középkor-franok-népvándorlás), uccsó meg magyar(középkori irodalom). Utána vártunk fél 3ig, majd mentünk haza. Itthon tanultam, utána gépeztem estig, majd feküdtem... ./ja és még kiirtam 1 DVD-t a Diának, mert ad érte csokit:D/ Szal ennyi volt...

Tegnap(kedden) már visszaálltam 6kori kelésre, utána kaja, majd irány be... Kis duma, után első 2 óra Infó(semmi xtra, egész órán neteztem, mert már megvan a vizsgám). Utána spanyol jött(a tanárnő ma sem jött be, de a HIPPI sem (szerencsére...), ugyhogy lehetett magyart tanulni... ), majd német jött (doga... 5perccel hamarabb kész lettem mindenkinél, és mégis jobb lessz mint azoknak, akik pl be sem tudták teljesen fejezni, mert „annyira átnézték”). Utána matek (szintén alvás... szóra sem érdemes... de legalább óra elött megkaptam a DVDér a csokit, amit gyorsan megettem „könnyen jött - könnyen ment” alapon:D:D), majd tesi (3kör utána játék, semmi xtra). Végül magyar (felelés-középkori irodalom, elég unalmas volt, meg már mindenki fáradt is volt). Utána IT lett volna, de sajna elmaradt(kár...:( ), ugyhogy Tomival ettünk(Mekit a suliban:D:D), utána haza. Itthon gépeztem kb fél 9ig, utána alvás.

Ma(szerdán) szintén 6kori kelés, majd irány a suli, mert elaludtam kicsit, de még így is jó hamar beértem... 1.órában csak Tomi jött be, mert én is csak a biztonság kedvéért mentem be, ugyanis elvileg az Ofő azoknak tartott Fakultáció-prédikációt, akikkel előre megbeszélte... Na mind1 elvoltunk Tomival (kajáltunk-dumáltunk, rohangáltunk a naplóért (Svábi Andrással:D:D)) amig lassan szállingóztak be az emberek, és kezdődött a nap. 1. óra töri volt (felelés, aztán középkor... poén volt), utána biosz(a MESTER rendes volt és nem feleltetett, csak tanított a férgekről, ami egész poénra sikerült a sok utalás miatt a férgek előfordulására(elég gusztustalan volt)). Kövi óra tesi volt (súlylökés), majd német(dogaosztás, 4es lett, utána preteritum, ami 7.es anyag...), végül kémia (megírtuk a dogát, remélem 1 2es azért kijön belőle...utána salétromsavba kezdtünk bele), és magyar(szintén kurva unalmas és fárasztó volt, de ez már szokásos 7. órában). Utána mindenki haza(én hazafele vettem egy gyros-t, és befaltam:D). Itthon meg gépeztem, és most fexem.

Szal ez a 3 nap már igazlasabb volt, mint a szünet 11 napjából 6:D

Na Yo8
 

A bejegyzés trackback címe:

https://slayd.blog.hu/api/trackback/id/tr55752838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása