The Diary Of S.L.A.Y.D

JOBB, MINT A GYURCSÁNY-BLOG!!!!!!!!

Már csak 1 nap!!

Time - O - Meter

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

10.19, Vasárnap - 10.22, Szerda

2008.10.23. 13:09 | slayd | Szólj hozzá!

Ismét 4 nap... Lássuk csak mi is volt...

Vasárnap elég uncsi nap volt... Keltem 9kor, anyámék elmentek dolgozni, aztán nagyobbik öcsém elment apámhoz, így 2-en maradtunk takarítnai. Meg is csináltuk kb 1,5 óra alatt az egész lakást, majd jáccottunk meg olvastunk egész nap. 10 kor feküdtem.... ez a nap nem érdemel több szót(pixelt)...

Hétfőn sem volt túl érdekes nap, leszámítva, h majdnem elkéstem reggel...Felkeltem és azt vettem lészre, h 3/4ed 7 van, szal felöltöztem gyorsan aztán rohantam a suliba, nehogymár ucsó 7en késsek el... suliba... Kezdés elött még dumálgattunk a többiekkel, majd kezdődött a nap... Fizika volt az első (felelés-tanulás, majd elköszönés Csiu nénitől, mert vele ez volt az uccsó óránk), utána német (unalom, de amugy ismétlés...), utána spanyol (néhányan pótdogát írtak, egyébbként meg vásárlásról volt szó (spanyolul...)). Kövi óra matek volt (UNALOOOM... NINCS RÁ MÁS SZÓÓ), majd kémia (unalmas, de nem annyira mint a matek, amugy továbbra is kénsav volt a téma), végül töri (középkor), majd magyar (középkori irodalom-bliblia, de elég fárasztó volt...). Utána mentünk haza, itthon pedig tanultam-gépeztem... Majd kb 10 kor feküdtem, szal semmi xtra nemvolt...

Kedden(tegnap) szintén átlagos nap volt, semmi xtra...
Kelés 6kor, majd kaja, utána húzás suliba... Bent dumáltam kicsit Laciékkal, majd irány az infó-terem, ahol az 1. 2 óra volt(utolsó óráról lévén szó jáccottunk...)... Utána spanyol volt (továbbra is vásárlás, uccsó óra...), majd német (gyakorlás, meg némi új szó, de amugy elég fárasztó és unalmas), utána matek (dogát írtunk definiciókból meg bizonyításokból(geometria), remélem egy 2es azért lecc...). Kövi tesi volt (nem volt Soós(szerencsére), szal 3kör utána jáccottunk(kosaraztunk)). Végül pedig magyar volt (unalom a köbön, továbbra is apostolok meg középkori irodalom). Utána a többiek mentek haza, én meg maradtam még IT Academy-ra(jó volt, már kész a szerver meg a kliens gép is, már csak adminisztrálni kell majd még 58 órán keresztül). Végeztünk 4kor, 5re haza is értem, majd a szokásos(gép, olvasás) után feküdtem... Ennyi volt a tegnap

Ma uccsó nap révén nem volt szokásos nap...
Kelés 7kor, kaja, öltözés ünneplőbe, majd indulás suliba... A suliban órák elött még dumálgattunk a többiekkel,majd kezdődött a tanítás, rövidített órákkal, a 23.ai ünnepsét miatt:D:D. Fél órás volt minden óra, ezért nem jutott idő túl sok mindenre... Törivel kezdtünk(fél óra alatt még vettünk egy kis középkort...:D), majd biosz (a MESTER nem feleltetett, ellenben tanított a férgekről). Utána tesi(szintén nem volt Soós, szal ment a játék ünneplőben:D:D), majd német (tanulás, gyakorlás, unalom), utána kémia (nem feleltünk, csak kénsavaztunk, szünet utáni 2.órán doga), végül magyar(unalom még fél órában is... biblia + középkori iroadlom). Végeztünk 12:15re, majd egy KURVA SZÁNALMAS ünnepség után egy kis A.P.U., majd haza 7kor. Most 10 óra, gépezek még 1 kicsit, aztán fexem.

Na Yo8
 

A bejegyzés trackback címe:

https://slayd.blog.hu/api/trackback/id/tr38728001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása