The Diary Of S.L.A.Y.D

JOBB, MINT A GYURCSÁNY-BLOG!!!!!!!!

Már csak 1 nap!!

Time - O - Meter

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

10.02, Csütörtök - 10.04, Szombat

2008.10.05. 08:46 | slayd | Szólj hozzá!

Ismét eltelt 3 nap… Nos lássuk mi is történt…

Csütörtökön átlagos nap, kelés 6kor, kaja, majd indulás a suliba. Norbiékkal dumáltam még lent a teremben, majd mentünk fel a 3.ra, és kezdődött is a tanítás. 1.Óra Fizika volt (dogaosztás,(a dogám 5-ÖS LETT, JUHÉÉÉÉ!!!:D:D) majd újabb doga, ami elég szarul sikerült…Na mind1. Kövi óra magyar volt (nyelvtan, Laci mellett ültem órán, és dumálgattunk, mert amugy az óra KUUURVAA unalmas volt), majd tesi (COOPER-élőben, 1es lett (mily meglepő), majd játék, ellenőrzőm még mindig a Soósnál), utána német (gyakorlás, semmi xtra), majd matek (geometria, kurva unalmas, olvastam), majd föci (gazdaságföldrajz a’la MESTER, jó volt, érdekes). Végül pedig következett a spanyolóra (szódoga, ami sztem vagy 5ös vagy, 4es lett, majd gyakorlás a hétfői TZ-re). Spanyol után huuuztam haza, tanultam, majd gépeztem/olvastam kb 9ig, és utána feküdtem.

Tegnap (pénteken) kelés 7kor, kaja, majd suliba. Reggel Diával bezsélgettem fél órát, majd Lacival, mindezt az énekterem elötti folyosón. Majd kezdtünk énekkel (kivételesen nem baszogatott a BÁLNA, csak az egész osztályt, de azmeg… kit érdekel), majd rajz (a BUNDA ma már jött, és osztotta az észt, de én rajzoltam, szal 1 szava nem lehet). Utána biosz a mesterrel(az egész órás felelés tiszta Showder Klub volt, volt aki egyből megbukott, néhányan meg  rizsáztak a 2esér:D:D), majd fizika következett(dogaosztás, (2es lett, de Csiu néni rendes, újra lehet írni), majd gyakorlás és új anyag: a körmozgás), végül föci (szintén gazdaságföldrajz, természetesen a MESTERREL). Majd gyors A.L., utána irány haza 7kor. Otthon gépezés 8ig, majd olvasás, és fekvés. Ez volt teganp…

Ma (szombaton) unalmas napom volt….
Kelés 8kor, kaja, utána elvittem Gyula Bácsinak 1 levelet az Europarkba, de amugy egész nap csak gépeztem/olvastam, szal unalmas volt… Az 1etlen „izgalom” az volt, h ma végre tudtam Crysis-ozni a Törpe videókarijával. De ennyi… Most 10 óra, megírom ezt, aztán fexek, remélem, holnap többet tudok írni.

Na Yo8
 

A bejegyzés trackback címe:

https://slayd.blog.hu/api/trackback/id/tr36696803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása