The Diary Of S.L.A.Y.D

JOBB, MINT A GYURCSÁNY-BLOG!!!!!!!!

Már csak 1 nap!!

Time - O - Meter

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

11.06, Csütörtök - 11.10, Hétfő

2008.11.10. 17:58 | slayd | Szólj hozzá!

Sztem ilyen hosszú(5 napos) időszakról szóló bejegyzésem még nem is volt… ezt nem fogom rendszeresíteni… Lássuk hát..

Csütörtökön csak a reggel volt érdekes… Felkelek, és azt veszem észre, hogy 7 óra… Na mondom bazzeg, ma már ne megyek be 1. órára… Na mind1 legalább volt időm kajálni, utána pedig gépeztem még 10 percet, majd indultam, mert 2.órára azért már be akartam érni… Vártam a termünk elött kb negyed órát, közben ettem. Utána kezdődött (számomra) a sulinap. Magyar volt a 2.(nekem az 1.) (semmi xtra, felelés, meg középkori irodalom), utána tesi (súlylökés), majd német (megkértük Ropibát, h hozzon nekünk (a Dáviddal) nehezebb feladatokat, és azt mondta, h hoz érettségi feladatokat, amiken gyakorolhatunk a nyelvvizsgára). Kövi matek volt (UNALOM… továbbra is geometria, a dogám meg 1es lett), majd föci (felelés 1000el, meg egy kis gazdaságföldrajz a FÁK-ról meg Nagy-Britanniáról), végül spanyol, amiről haza lehetett menni, de én rendes voltam, és megvártam a tomiékat (mert bent maradt a teremben a kabátom, amikor nekik matekjuk volt bent). Utána várakozás fél3ig (jobb az elővigyázatosság), majd irány haza… tthon gépeztem meg anultam, majd fekvés…

Pénteken kelés 7kor, utána kaja, majd irány be. Bent dumáltunk Norbiékkal , utána kezdtünk. Ének volt az 1.( a BÁLNA jól kioktatott minket a „hazafiságról”… szánalmas… komolyan azt hiszi, hogy az, akinek ezek a hülye ünnepségek meg úgy egyébbként a magyarság történelme és jövője nem jelent semmit(mint pl ÉN), az meg fogja gondolni magát/meg fogja változtatni a véleményét egy ilyen „szentbeszéd„ után… na ja… ez is az erős szellemi visszamaradottságáról ad bizonyságot), utána rajz volt (BUNDA BÁ ismét nem csinált semmi kompromitálót velem szemben, és én sem vele szemben, szal megint kissé unalmas volt ez a rajzóra is… na mind1). Kövi biosz volt (mindenki be volt szarva, h „úristen ma dogátírunk”, aztán a nagy faszt… a MESTER rendes volt, és csak feleltetett… 5embert… az egész óra szinte elment vele), majd fizika (kis felelés, kis tanulás a’la Csiu néni), végül föci (sajna már mindenki nagyon fáradt volt, beleértve engem is, szal nem igazán sikerült izgalmasra ez az óra). Utána felmentem az I/3-ba, ahol láttam h csak jáccanak a többiek, szal 1 kis A.P.U., utána 7re hazaértem. Még töltöttem le, meg neteztem, de kb ennyi volt…

Nos a hétvégéről nem ejtenék sok szót, mert 3 dolgot csináltam felváltva, ennyi volt az egész: Gépeztem(Eurékát néztem(tök fain sorozat), Meghívót készítettem a DÖK megbízásából az irodalmi teaházhoz, és Aludtam… Szal ennél több szót nem is érdemel az egész, csak még annyit, h az ebéd szombaton Húsleves/Smarni, míg vasárnap Húsleves/Pizza volt…

Ma sem volt túl izgalmas napom…
Kelés 6kor, kaja (a tegnapi pizzából még maradt…), majd indulás…
Bent is voltam 3/4ed 7re, dumáltunk a többiekkel, majd kezdődött a tanítás. 1.óra fizika volt (kissé faradt volt mégmindenki, de amugy nem volt gáz, és Norbi felelt 5ösre). Utána német (érettségi feladatokat csináltunk, amik annyira nem is voltak nehezek, csak kis gondolkodást igényeltek, és valszleg ez lecc minden órán mostmár, mert a többiek KURVA lassan tudnak csak haladni…), majd spanyol(ma már volt tanárnő, gyakoroltunk, csütörtökön szódoga). Kövi matek volt (UNALMAS, bár most voltam annyira eszes, és vittem magammal CorelDRAW könyvet, amit egy ideig lehet majd olvasgatni (810 oldal szintiszta rajztechinka:D:D)), utána kémia (dogaosztás, és MEGKAPTAM A 2EST:D:D, szal ez kurva jó, utána salétromsav leírást csináltunk…). Végül töri óránk jött (középkor, másfél 7múlva doga), utána mehettünk haza, metr elmaradt a magyar… Szal jöttünk haza, és én meg kijavítottam a meghívóben a „hibákat” (a tanárnő azt mondta kinyomtatás után, h kissé olyan, mint egy gyászmeghívó, szal kéne neki 1 kis szín, azt korrigáltam, sztem jó lett, meglátjuk), utána gépeztem, most minja fürdés aztán fekszem is…

Nos kb ennyi volt ez az 5nap, és a 7végéről tényleg nem lehetett többet mondani…

Na Yo8

A bejegyzés trackback címe:

https://slayd.blog.hu/api/trackback/id/tr4761890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása